|
|
Autor |
Wiadomość |
VeriusKadil
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Czw 16:44, 24 Sie 2006 Temat postu: Postać |
|
|
1 - Cechy
Siła - Odpowiada za podnoszenie ciężarów, siłowanie się na rekę itp.
Wytrzymałość - Odpowiada za ilość ciosów, jakie postać przyjmuje na klatę bez zadrapania itp.
Siła Woli - Pomaga kontrolować czary i daje odpornośc na ból.
Inteligencja - Określa siłę czarów i innych umiejetności zwiazanych z magią
Zręczność - Odpowiada za uniki, wspinanie się itp.
Szybkość - Chyba nie musze tłumaczyć ?
Szczęście - Odpowiada za wszystko i nic. W małym stopniu wpływa na każdą akcję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
VeriusKadil
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Czw 16:57, 24 Sie 2006 Temat postu: Klasy |
|
|
2 - Klasy
Klasy dają premię do umiejętności(o nich później) lub/i statystyk.Później uczenie się umiejętności odpowiednich dla klasy przebiega łatwiej. Jednym z podstawowych założeń przy tworzeniu gry było to, by Wojownik mógł czarować, a Mag - walczyć mieczem, jednak kosztem efeky/owności.
Wojownik + 4 Walka bronią białą
Mag + 4 Czarowanie + Wiedza
Zmiennokształtny + 4 Zmiana kształtów
Łowca + 4 Łucznictwo
Alchemik + 4 Alchemia
Barbarzyńca + 1 Siła - 1 inteligencja + 3 Walka bronią białą
Kapłan + 4 Kapłaństwo
Złodziej + 3 złodziejstwo, + 1 Zręczność, + 1 Szybkość
Zabójca + 2 skradanie się, + 3 krycie się,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez VeriusKadil dnia Sob 11:08, 26 Sie 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
VeriusKadil
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Czw 17:08, 24 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
3. Rasy.
Rasa postai modyfikuje jej cechy.
Skróty :
S - Siła
W - Wytrzymałość
SW - Siła Woli
I - Inteligencja
Z - Zręczność
S - Szybkość
SZ - Szczęście
Człowiek +1 S,W,SW,I,Z,S,SZ
Elf +3 S,Z +2 I -2 S,W
Drow +3 I +2 SW -2 SZ
Jaszczurolud +4 S +3 W - 2 I
Gigant + 5 S,W - 3 Z
Krasnolud + 3 S + 5 W - 1 S,Z
Wysoki Elf + 5 I,SW -6 S,W
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
VeriusKadil
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Czw 17:26, 24 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
4 - Umiejętności
I dochodzimy do najważniejszego akapitu. Umiejętności, dzięki którym postacie różnią sie od siebie. Od tego momentu do każdej umiejętności będę dodawał trochę "fabuły" czyli krótki opis jak wykorzystują daną umiejętność Bohaterowie świata Erebonu.Teksty te mogą być w tej chwili głupie, więc zaopatrzcie się w powłokę antyinfantylno-śmiechową To-to co jest w nawiasach po nazwie umiejętności, to nazwy klas, które łatwiej uczą się danej umiejętności.
Walka Bronią.(Wojownik, Barbarzyńca)
Nie mam pomysłu
Czarowanie. (Mag)
Nagle w rękach Nauczyciela pojawiła się mała kulka, która po kilku chwilach urosła do sporych rozmiarów. Ten wyszeptał jakieś słowa, a kula poleciała przed siebie. Rozległ się trzask. Adepci z przerażeniem patrzyli na płonące resztki czegoś, co przed chwilą było ich manekinem treningowym.
Uniki(Złodziej, Zabójca)
Ogr zamachnął się potężnie, a Baekh momentalnie odturlał się na bok. Gdyby tego nie zrobił, Ogr momentalnie rozsmarowął by go na skałach. Tymczasem Morgensztern Ogra wbił się w ziemię, co dało Baekhowi możliwość kontraataku...
Alchemia(Alchemik)
Mam mikstury mogące powstrzymać śmierć, sprawić, by największy idiota
mógł konkurowac pod względem inteligecji z Mitycznym Salomonem, by Cherlak stał się siłaczem, a to wszystko za 100 sztuk złota.
Starzec podejrzanie się uśmiechnął...
Zmiana kształtow(Zmiennokształtny)
- Dobrze, teraz powiem Ci gdzie ukryłem łup
- Zaczekaj, ktoś może podsłuchać
- Kto Cię tu podsłucha? Kot ? - bandyta wskazał na kota wylegujacego się na śmietniku obok. - Złoto jest ukryte w parku, dziupla w czwartym drzewie po lewej, patrząc od południowego wej....
Kot poderwał się i wybiegł z alejki.
Po paru godzinach pewien młodzieniec przeliczał nagrodę za znalezienie bandyckiego łupu...
Łucznictwo(Łowca)
Pomysły wyjechały na wakacje
Dowodzenie(brak)
Koncentracja(brak)
Spytany o tajemnicę swoich sukcesów w walce Baekh zawsze odpowiadał
- Skupiam całą swoją uwagę na walce, nie interesuje mnie to, co dzieje się obok, tylko przeciwnik i ja...
Kapłaństwo(Kapłan)
- On umiera, już nie możesz mu pomóc! Chodźmy !
Baekh nie mógł się pogodzić z tym, że Rauton otrzymał śmiertelną ranę.
Nagle pojawił się starzec w białych szatach. Bez słowa podszedł do Rautona. Po paru sekundach wszystkich oślepiło białe światło, a kiedy zgasło, starca już nie było, a Rauton sprawdzał miejsce, w którym jeszcze przed chwilą znajdowała się brocząca krwią rana...
Charyzma(brak)
Jeździectwo(brak)
Skradanie się(Złodziej, Zabójca)
Walka wręcz(Wojownik, Barbarzyńca)
Złodziejstwo(Złodziej)
Wiedza(Mag, Kapłan)
Spostrzegawczość(Łucznik(mały bonus)
Zastraszanie(brak)
Opieka nad zwierzętami(brak)
Przeszukiwanie(Złodziej, Zabójca)
Fabularne opisy wkrótce, i tak nie wyrabiam, by to napisać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
|
|
|