Autorska Gra RPG
Erebon to Gra RPG, która jeszcze powstaje. Juz niedługo będzie "zdatna do użycia" więc proszę, rejestrujcie się i pomagajcie mi w tworzeniu :) !!

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Postać

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Autorska Gra RPG Strona Główna -> Podstawy
Autor Wiadomość
VeriusKadil
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Czw 16:44, 24 Sie 2006    Temat postu: Postać

1 - Cechy

Siła - Odpowiada za podnoszenie ciężarów, siłowanie się na rekę itp.
Wytrzymałość - Odpowiada za ilość ciosów, jakie postać przyjmuje na klatę bez zadrapania itp. Smile
Siła Woli - Pomaga kontrolować czary i daje odpornośc na ból.
Inteligencja - Określa siłę czarów i innych umiejetności zwiazanych z magią
Zręczność - Odpowiada za uniki, wspinanie się itp.
Szybkość - Chyba nie musze tłumaczyć ? Confused
Szczęście - Odpowiada za wszystko i nic. W małym stopniu wpływa na każdą akcję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VeriusKadil
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Czw 16:57, 24 Sie 2006    Temat postu: Klasy

2 - Klasy
Klasy dają premię do umiejętności(o nich później) lub/i statystyk.Później uczenie się umiejętności odpowiednich dla klasy przebiega łatwiej. Jednym z podstawowych założeń przy tworzeniu gry było to, by Wojownik mógł czarować, a Mag - walczyć mieczem, jednak kosztem efeky/owności.

Wojownik + 4 Walka bronią białą

Mag + 4 Czarowanie + Wiedza

Zmiennokształtny + 4 Zmiana kształtów

Łowca + 4 Łucznictwo

Alchemik + 4 Alchemia

Barbarzyńca + 1 Siła - 1 inteligencja + 3 Walka bronią białą

Kapłan + 4 Kapłaństwo

Złodziej + 3 złodziejstwo, + 1 Zręczność, + 1 Szybkość

Zabójca + 2 skradanie się, + 3 krycie się,


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez VeriusKadil dnia Sob 11:08, 26 Sie 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VeriusKadil
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Czw 17:08, 24 Sie 2006    Temat postu:

3. Rasy.
Rasa postai modyfikuje jej cechy.
Skróty :
S - Siła
W - Wytrzymałość
SW - Siła Woli
I - Inteligencja
Z - Zręczność
S - Szybkość
SZ - Szczęście

Człowiek +1 S,W,SW,I,Z,S,SZ

Elf +3 S,Z +2 I -2 S,W

Drow +3 I +2 SW -2 SZ

Jaszczurolud +4 S +3 W - 2 I

Gigant + 5 S,W - 3 Z

Krasnolud + 3 S + 5 W - 1 S,Z

Wysoki Elf + 5 I,SW -6 S,W


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VeriusKadil
Administrator



Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Czw 17:26, 24 Sie 2006    Temat postu:

4 - Umiejętności
I dochodzimy do najważniejszego akapitu. Umiejętności, dzięki którym postacie różnią sie od siebie. Od tego momentu do każdej umiejętności będę dodawał trochę "fabuły" czyli krótki opis jak wykorzystują daną umiejętność Bohaterowie świata Erebonu.Teksty te mogą być w tej chwili głupie, więc zaopatrzcie się w powłokę antyinfantylno-śmiechową To-to co jest w nawiasach po nazwie umiejętności, to nazwy klas, które łatwiej uczą się danej umiejętności.


Walka Bronią.(Wojownik, Barbarzyńca)
Nie mam pomysłu Cool

Czarowanie. (Mag)
Nagle w rękach Nauczyciela pojawiła się mała kulka, która po kilku chwilach urosła do sporych rozmiarów. Ten wyszeptał jakieś słowa, a kula poleciała przed siebie. Rozległ się trzask. Adepci z przerażeniem patrzyli na płonące resztki czegoś, co przed chwilą było ich manekinem treningowym.

Uniki(Złodziej, Zabójca)
Ogr zamachnął się potężnie, a Baekh momentalnie odturlał się na bok. Gdyby tego nie zrobił, Ogr momentalnie rozsmarowął by go na skałach. Tymczasem Morgensztern Ogra wbił się w ziemię, co dało Baekhowi możliwość kontraataku...

Alchemia(Alchemik)
Mam mikstury mogące powstrzymać śmierć, sprawić, by największy idiota
mógł konkurowac pod względem inteligecji z Mitycznym Salomonem, by Cherlak stał się siłaczem, a to wszystko za 100 sztuk złota.
Starzec podejrzanie się uśmiechnął...


Zmiana kształtow(Zmiennokształtny)
- Dobrze, teraz powiem Ci gdzie ukryłem łup
- Zaczekaj, ktoś może podsłuchać
- Kto Cię tu podsłucha? Kot ? - bandyta wskazał na kota wylegujacego się na śmietniku obok. - Złoto jest ukryte w parku, dziupla w czwartym drzewie po lewej, patrząc od południowego wej....
Kot poderwał się i wybiegł z alejki.
Po paru godzinach pewien młodzieniec przeliczał nagrodę za znalezienie bandyckiego łupu...


Łucznictwo(Łowca)
Pomysły wyjechały na wakacje

Dowodzenie(brak)


Koncentracja(brak)
Spytany o tajemnicę swoich sukcesów w walce Baekh zawsze odpowiadał
- Skupiam całą swoją uwagę na walce, nie interesuje mnie to, co dzieje się obok, tylko przeciwnik i ja...


Kapłaństwo(Kapłan)
- On umiera, już nie możesz mu pomóc! Chodźmy !
Baekh nie mógł się pogodzić z tym, że Rauton otrzymał śmiertelną ranę.
Nagle pojawił się starzec w białych szatach. Bez słowa podszedł do Rautona. Po paru sekundach wszystkich oślepiło białe światło, a kiedy zgasło, starca już nie było, a Rauton sprawdzał miejsce, w którym jeszcze przed chwilą znajdowała się brocząca krwią rana...

Charyzma(brak)

Jeździectwo(brak)

Skradanie się(Złodziej, Zabójca)

Walka wręcz(Wojownik, Barbarzyńca)

Złodziejstwo(Złodziej)

Wiedza(Mag, Kapłan)

Spostrzegawczość(Łucznik(mały bonus)

Zastraszanie(brak)

Opieka nad zwierzętami(brak)

Przeszukiwanie(Złodziej, Zabójca)
Fabularne opisy wkrótce, i tak nie wyrabiam, by to napisać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Autorska Gra RPG Strona Główna -> Podstawy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin